søndag den 11. marts 2012

Best friends

... Hvorfor overhovedet prøve? Jeg ved det ikke længere! Jeg har verdens bedsteven - faktisk to - men jeg kan ikke finde ud af det, for ikke ret længe siden var jeg forelsket i en dreng, som var bedstevenner med en af mine gode veninder og ... ja hun kunne ikke rigtig acceptere af jeg var forelsket i ham og det var lige ved at ødelægge vores venskab, men jeg droppede at være forelsket i ham og derfor forblev jeg veninder med den her pige... Jeg synes selvfølgelig hun var latterlig men alligevel betød hun for meget for mig til at være ligeglad med hende så der var ikke så meget, jeg snakkede en del med mine veninder om at hun var åndsvag og jaloux... I weekenden blev den her pige så kærester med min bedsteven, som også er min eks kæreste - ingen af dem havde fortalt mig at de overhovedet havde noget og det skuffede mig i første omgang helt ekstremt meget men jeg tænkte ikke de nogensinde ville blive kærester, men det blev de.. Og da jeg fik det afvide blev jeg virkelig virkelig ked af det, sur og skuffet.. Jeg har brugt hele weekenden på at hate på dem og være ked af det og først idag er det gået op for mig at den følelse min veninde havde er præcis den samme jeg har.. Jeg har aldrig været typen der blev jaloux men den her gang er jeg virkelig ked af det og vel også jaloux på at han nu har fundet en anden pige der betyder mere for ham og ikke engang har fortalt mig det. Men jeg ville aldrig kunne fortælle dem at jeg ikke vil have de sammen, jeg er ikke typen der bestemmer over folk.. Men det er svært, virkelig svært, for han har altid været den dreng i hele verden der betød mest for mig. Faktisk den eneste dreng jeg nogensinde har elsket rigtigt :'( Selvfølgelig vil jeg da bare se ham lykkelig, men jeg kan ikke tænke så langt, jeg kan ikke se længere end mig selv ligenu.. Jeg kan ikke klarer det... Jeg elsker ham jo overalt på hele jorden men jeg ved bare at på et eller andet tidspunkt vil en af dem blive såret og jeg kan ikke holde den tanke ud for de er begge nogle helt fantastiske mennesker.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre mere :'(

Undskyld for stavefejl og sætninger der ikke giver mening.. Måtte bare ud med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar