tirsdag den 24. januar 2012

MIT første indlæg - og lidt NAG

hey blog, det her er starten på en ny blog - og derfor også starten på et nyt jeg! - too much?
nå men jeg glæder mig hvertfald til at få skrevet en del herinde, da jeg ligesom er gået lidt i stå med at skrive på den gamle, jeg deler med en anden veninde!
I dag var jeg på besøgsdag på Nærum Gymansium, og fik indtrykket af, at det var et virkelig fedt, åbent og stilet sted, men altså det er jo svært ikke at få indtrykket som helhed ved kun at besøge det en dag. Jeg er derfor stadig meget i tvivl. Har ellers været til orienteringsaften på ØG og VG, men jaaa VG var nok ikke lige mig.. Øregård derimod - ku' godt. Så glæder mig til at tage på besøgsdag der tirsdag i næste uge.
ps. kan ikke modstå lige at poste dette billede af min skat
Zayn Malik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar